Kategorie
blog

Odchudzanie Kraków w Klinika Przemian

Według nauki istnieje prosty sposób na utratę wagi i utrzymanie jej z daleka

Utrata wagi jest często na czele wielu ludzi na początku roku . Ale jeśli Twoim celem na 2019 r. Była utrata masy ciała, są szanse, że prawdopodobnie już doświadczyłeś pewnych wyzwań.Wynika to z faktu, że przestrzeganie ściśle kontrolowanej kalorii diety nie jest łatwym zadaniem w nowoczesnych środowiskach – w których smaczne i wysokoenergetyczne potrawy są atrakcyjne i łatwo dostępne klinika-przemian.

Dieta jest szczególnie utrudniona przez szybką reakcję naszego organizmu na zmniejszenie spożycia pokarmu, ale przeciwstawianie się brakowi reakcji na przejadanie się .

Będzie to znane doświadczenie dla wielu osób, które doświadczyły niemal natychmiastowego wzrostu głodu podczas diety.

Większość ludzi doświadczy również, jak łatwo jest przejadać się w okresach wakacyjnych lub przy innych okazjach w Klinika Przemian

Na przykład danie główne w restauracji z pełną obsługą w Wielkiej Brytanii prawdopodobnie zawiera ponad połowę kalorii wymaganych przez cały dzień .

Nie wykryto przejadania się

Nasze ostatnie badania wykazały, że przejadanie się jest słabo wykrywane u ludzi, nawet gdy zwiększa się spożycie energii, aby zapewnić nadmiar przekraczający 1000 kalorii dziennie.

W tym badaniu przejadanie się przy 150 procentach wymaganych dziennych kalorii nie zmieniło apetytu uczestników.

Testowaliśmy na to, sprawdzając oceny apetytu i poziomy określonych hormonów, o których wiadomo, że regulują apetyt, a także sprawdzając spożycie pokarmu przez uczestników w ciągu następnego dnia.Nasze ustalenia wykazały, że organizm nie dostosowuje się do tych dodatkowych kalorii.

Ma to sens z ewolucyjnego punktu widzenia, ponieważ w środowiskach o ograniczonym dostępie do pożywienia przejadanie się, gdy jedzenie było dostępne dla naszych przodków, zwiększałoby ich szanse na przeżycie, utrzymując je na paliwie, dopóki jedzenie nie będzie ponownie dostępne.

To pokazuje, że świadomość spożycia kalorii jest ważna, ponieważ krótkie okresy przypadkowego objadania się mogą wystarczyć, aby spowodować przyrost masy ciała lub utratę masy ciała.

Rzeczywiście, niektóre dowody sugerują, że wzrost masy ciała w okresie świątecznym utrzymuje się przez resztę roku. I może być również odpowiedzialny za przyrostowy roczny wzrost masy ciała.

Podobnie przejadanie się w weekend może łatwo anulować ścisłą dietę, która jest utrzymywana w dni powszednie.

Ale zrozumienie, jak łatwo jest przejadać się, nie oznacza, że nie można osiągnąć utraty wagi. W rzeczywistości wiedza o tym może pomóc w odchudzaniu – poprzez większą świadomość wyborów żywieniowych.

Nie zapomnij o ćwiczeniach

Pomimo uprzedzeń naszego organizmu do przybierania na wadze, odpowiednia dieta i zmiany stylu życia przyniosą i utrzymają utratę wagi, jeśli jest to pożądany cel.

Ćwiczenia mogą być często pomijane, ponieważ ludzie szukają „najlepszej diety na odchudzanie”. Ale aktywność jest nadal ważna, jeśli chcesz schudnąć – a zwłaszcza w celu utrzymania utraty wagi przez dłuższy czas.

Ćwiczenia mogą uzupełniać zmiany w diecie i pomagać w minimalizowaniu wzrostu głodu związanego z samą dietą.

Wynika to z faktu, że wysiłek fizyczny nie powoduje wzrostu głodu w takim samym stopniu jak dieta , pomimo tworzenia deficytu energetycznego przy odchudzaniu.

W rzeczywistości głód zmniejsza się podczas intensywnych ćwiczeń , co może pomóc złagodzić głód, jednocześnie zwiększając deficyt energii.

Znaczenie ćwiczeń dla utrzymania odchudzania zostało również ostatnio podkreślone przez uczestników telewizyjnego konkursu odchudzania w telewizji The Biggest Loser .

Śledzenie uczestników do sześciu lat po pokazie wykazały, że ludzie, którzy utrzymali swój odchudzania wzrosła ich aktywność fizyczną o 160 procent.

Natomiast ci, którzy odzyskali utraconą wagę, zwiększyli aktywność fizyczną tylko o 34 procent.

Potrzebna elastyczność

Bez względu na to, jakie podejście do diety wybierzesz, prawdopodobnie będziesz potrzebować pewnej elastyczności – ponieważ większość diet wymaga kompromisu.

Być może zaproszono Cię na przykład na wyjątkową okazję do posiłku w restauracji lub na święto z dodatkowym jedzeniem.

Świadomość, że twoje ciało raczej nie zareaguje na zwiększone spożycie kalorii, oznacza, że możesz dostosować swoje zachowanie, aby uniknąć przejadania się lub je zrekompensować, na przykład przez większą uwagę na wybór jedzenia w dniach przed lub po okazji lub zwiększenie poziomy ćwiczeń, aby przeciwdziałać wszelkim ekscesom.

Wszystko to pokazuje, że ostatecznie nie powinniśmy polegać na sygnałach zwrotnych z naszego ciała w celu wykrycia poziomów spożycia kalorii. Zamiast tego świadome monitorowanie diety i zachowań związanych ze stylem życia jest więcej niż wystarczające, aby przeciwdziałać naturalnemu nastawieniu naszego organizmu na zwiększenie masy ciała.

Zobacz także: zabieg ozonoterapii

Doceniając potrzebę świadomego monitorowania, może pomóc Ci osiągnąć pożądane cele w odchudzaniu w nadchodzącym roku.

przewodnicy kraków